КВК "О, фізико!"

КВК  “О, фізико!”

Тема: Засідання фізичного КВК
Мета: Сприяти поглибленню знань з фізики; розвивати: інтерес до предмету, зацікавленість фізикою, фізичними явищами; активізувати  творчі здібності учнів, кмітливість та спритність; сприяти згуртованості дитячого колективу, вихованню дружби, взаєморозуміння, поваги.
Місце проведення: актовий зал або інше приміщення для розміщення учнів двох класів.
Оформлення: святково оформлений зал: портрети вчених - фізиків, газети-стіннівки, висловлювання про фізику, в центрі сцени - назва гри і тема засідання: "КВК", "О, фізика!" та інше.
На сцені: столик для видучих праворуч і ліворуч знаходяться місця для команд.
Обладнання: 2 великих листи білого папіру, різнокольорові маркери, столик та комплект обладнання для проведення конкурсу "Експеримент", призи переможцям і болільникам.
Термін проведення: 45хв.
Хід засідання
На сцену виходять двое ведучих і починають засідання.
1.     Добрий день, дорогі діти!
2.     Добрий день шановні гості, вчителі!
1.     Раді вітати вас на засіданні клубу веселих і кмітливих.
2.     Вашій увазі ми пропонуємо змагання двох команд, учасниками яких є учні:
-         що добре знають фізику;
-         мають почуття гумору;
-         завзяті у боротьбі;
-         кмітливі;
-         винахідливі;
-         веселі.
1.     А ще які, ви самі зможете побачити протягом нашого змагання.
2.     Тож дозвольте представити учасників І команди. Це учні 10 класу. Капітан команди _______________
1.     І друга команда - старожили - учні 11 класу, капітан команди _________
2.     Ми будемо раді, якщо сьогоднішня гра принесе вам хвилини радості.
1.     Якщо від наших дотепних жартів на ваших обличчях засяє посмішка, а як відомо вона продовжує наше життя. Навіть фізика цьому не суперечить.
2.     Нехай кмітливість і винахідливість наших учасників розширять ваш кругозір, поглиблять знання з фізики.
1.     Тож побажаємо нашим командам, учасникам завзятості, впертості на нелегкому шляху до перемоги.
2.     Боріться щосили, змагайтись завзято
Нехай КВК перетвориться в свято
Щоб пісня лунала, в знаннях був прогрес
Щоб в учнів до фізики зрів інтерес
1.     А зараз ми поспішаємо представити наших гостей:
-         _____________________________________
-         _____________________________________
2.     Дітей ви навчаєте з іншої школи
І в нас не були ви на святі ніколи
Ми просим команду собі обирайте
Й за неї сьогодні ви вболівайте.
1.     Не залишимо ми без роботи і наших друзів - болільників. А чи вони тут є?
2.      Чи є болільники команди 10класу? А 11 класу?
1.     Болільники наші, ви тут не сумуйте
Емоції щиро командам даруйте
Частіше в долоні ви разом плескайте
Команди підтримуйте, не забувайте.
2.     І нарешті ми хочемо представити наше журі. А воно в нас:
-         почесне;
-         справедливе;
-         суворе;
-         досвідчене
-         компетентне
1.     До складу журі входять:
______________________________________
2.     Ось і настав час познайомити вас з умовами першого конкурсу.
1.     А називається він "Візитка". Кожна команда готувала заздалегідь назву, емблему, девіз та невеличке повідомлення по темі: "О, фізика!"
2.     Максимальна оцінка за цей конкурс 10 балів
1.     Журі враховує відповідність темі, дотепність, актуальність.
2.     Першим надається слово команді 10 класу
(виступають команди)
1.     А зараз до роботи запрошується журі.
2.     Доки журі працює, а команди трішки відпочивають, ми хочемо поспілкуватися з болільниками - дізнатися, а як вони знають фізику.
Ось вам таке запитання:
Назвіть вченого, який відкрив закон, що формується так:
Сила, що виникає під час деформації
Прямопропорційна уздовженню тіла
І направлена проти деформації
(правильна відповідь Роберт Гук)
а за правильну відповідь ви отримуєте приз. 
1.     Доки ми тут з вами грали,
Вже журі попрацювали
Тож давайте їх просити
Результат оголосити
2.     Слово має журі.(виступ журі)
1.      За результатами І конкурсу лідирує команда _________. Болільники, ви задоволені?
2.      А болільники команди ______  підбадьорте свою команду оплесками.
1.     А в нас наступний конкурс.
2.     Хто в команді всім керує
Вміло гру організує?
Це звичайно капітан
Слово я йому надам
1.     Отже, прошу капітанів підійти до мене. (бесіда з капітанами)
-         Ви любите уроки фізики?
-         За що?
А я люблю фізику за те, що на цих уроках можна поекспериментувати, щось зібрати, розібрати. Це так цікаво.
2.     Тоді наступне змагання саме для тебе, а називається воно "Юний експериментатор"
Умови конкурсу:
1.     Журі уважно слідкує і оцінює наших експериментаторів максимальною оцінкою в 10 балів (виконання експерименту)
2.     Журі вирішують з оцінками, але я хочу сказати, що капітани справились з завданням. Вже тому, що ми тут залишились живими і здоровими, не злетіли у повітря.
1.     Але давайте краще послухаємо наше журі (слово журі)
2.     За результатами 2-х конкурсів лідером є команда ______
1.     Наступний наш конкурс самий серйозний. Адже він дасть змогу перевірити, як наші команди знають фізику
2.     Чи вчать вони правила, чи знають фіз.закони та поняття. А умови конкурсу такі: потрібно відповісти на запитання  з галузі фізики одним словом.
1.     Умови конкурсу зрозумілі? А журі оцінює кожну правильну відповідь в 1 бал (конкурс)
2.     Добре, добре ви знаєте фізику. Зараз, поки журі підраховує кількість балів за цей конкурс і всієї гри, а команди відпочивають та заспокоюють свої нерви ми пропонуємо гру нашим болільникам.
1.     Є бажаючі зіграти з нами в цікаву гру? Просимо по одному болільнику від кожної команди на сцену. (бесіда з болільниками: Ви за яку команду болієте?… А ви?… А ви добре знаєте фізику? ….) От ми зараз і побачимо це.
2.     Всім ще з дитинства відома гра в слова, коли один гравець називає слово, а інший повинен підібрати слово, яке починається на останню букву названого слова. І такий ланцюжок продовжується, доки хтось не зможе підібрати слово. Легко, правда. Але почекайте. Всі слова повинні бути пов’язані з фізикою. Це можуть бути поняття, закони, величини, імена і прізвища вчених, зрозуміло? Тож починаємо. (гра "слова")
1.     Ми відпочили, а журі вже готове повідомити результати (виступає журі)
2.     І ось нарешті наше останнє змагання. Саме кумедне, жартівливе, веселе - "Показуха"
1.     А показати вам потрібно всі відомі вам закони у вигляді малюнків. Кожній із команд дається папір і кольорові олівці.
2.     На виконання завдання відводиться дві хвилини. Через дві хвилини ви повинні представити своє мистецтво і розповісти,  які закони ви зобразили.
1.     Журі оцінює виступ команд максимальною оцінкою 10 балів, враховуючи кількість зображених законів та їх поясненя. Умови зрозумілі? Тож час пішов.(поставити пісчаний годиник).
2.     Першою захищає свою картину команда лідерів ___ класу. А тепер слово надається другій команді.
1.     Слово надається журі. Оголосіть будь ласка, результати конкурсу (виступ журі)
2.      От і позаду змагання вже наші
Раді ми бачити усмішки ваші
Трішки лишилось нам хвилюватись
Хто ж переміг ми бажаєм дізнатись
Для оголошення підсумків гри ми надаємо слово нашому журі (виступ журі)
1. Давайте ще раз привітаємо наші команди. Адже завдяки їх виступам ми отримали справжнє задоволення.
Додатки до КВК
Конкурс "Візитка"
Команда 10 класу
Назва "Атом"
Девіз:
В нас в команді є ядро
Капітаном звем його
Позитивний заряд має
Головним в нас виступає
А навколо електрони
Теж важливі, мов персони,
Протилежний заряд мають
Від ядра не відлітають
Хаотичний рух у них
Вас вітають тут усіх
Емблема:                       
Пісня:
Потрібні нам уроки в школі всі
А фізика потрібна нам тим паче
Повинні знати всі закони ми
І вміти розв’язати всі задачі
Тож доки продзвенить дзвінок
Збираємся у клас
Щоб повторити чийсь закон
Бо фізика у нас.
Дістанемо ми свій конспект
Бо треба добре знать
Як сили діють
І як їх визначать
Ми вивчили закони майже всі
І Ома, Архімеда й Фарадея
Нам фізика потрібна у житті
Тому ми завжди дружимо із нею
Ми знаємо Ампер і Ом
І Ньотона закон
А також атом, електрон
Нейтрон та ще й протон
І крім усього вмієм ми
Задачу розв’язать
І можем без проблем
Приймач зібрать і розібрать.
Тема виступу: "О, фізика!"
О, фізика! Наука всіх наук
Тебе вивчати так цікаво
І я тобі скажу, мій друг,
Без неї у житті погано
         Якщо не знаєш закон Ома
         Не буде світла в тебе вдома
Будову двигуну забудеш
Ти добрим водієм не будеш
         А як не вивчиш силу звука
         То зіпсуєш свої ти вуха
Закони Ньютона забудеш
Ти космонавтом вже не будеш
         А будеш фізику любити
         У світі буде легко жити.

Команда 11 класу

Назва "Квант"
К       кмітливі
В       винахідливі
А       активні
Н       наполегливі
Т       талановиті

Емблема:                                       Квант

Пісня:
У сьомім класі вперший раз
Ми увійшли в фізичний клас
Там всі цікаве й загадкове
І нам здавалося тоді
Що усі формули прості
І всі прості такі закони
                  
Пр.
І так ми йшли із класу в клас
І маєм знань уже запас
Ми знаєм Вольт, Ампер і Ом
А також Ньютона закон
Як із вольтметром працювать
Як струм у колі вимірять
Все на уроках ми вивчаєм
І як космічні кораблі
Летять у зоряні краї
Про це ми також добре знаєм
І скоро вже в останній раз
Ми зайдемо в фізичний клас
Де й досі все так загадково
І будем пам’ятать завжди
Оті цікаві і складні
Уроки фізики чудові
                            Пр.
                   І так ми йшли із класу в клас
І маєм знань уже запас
Ми знаєм Вольт, Ампер і Ом
А також Ньютона закон
К
 
         Девіз                                      
Всіх кмітливих у команду свою запросили
Щоб змагатись в КВК скільки буде сили
В
 
           Винахідливі дівчата, а хлопці тим паче,
Особливо як потрібно списати задачу.
А
 
Ми активні на уроці, та ще й на перерві
Н
 
Шкода, що від цього вчитель витрачає нерви.
Наполегливо у школі фізику вивчаєм
Т
 
Всі знання у КВК показать бажаєм.
Ми таланти різнобічні у команді маєм
Особливо як шпаргалку з фізики складаєм.

"О, фізика!"

Давайте всі справи відкладем
Про фізику розмову поведем.
Багато є думок про цю науку
Одним вона приносить тільки скуку,
Вони не згодні з тим, що це прогрес
Тому до фізики в них згас вже інтерес.

Але сьогодні слід нам тут сказати
Про тих хто фізику бажає знати
Ми доведем усім у нашій школі
Знання із фізики потрібні в нашій долі.

Що ж це за диво, що ж це за наука,
Отож, мій друг, уважно нас послухай:
Вона по морю руха кораблі
Ракети відриває від землі
В космічну даль їх впевнено несе
Спасибі скажем фізиці за це

Вона освітлення надасть у вашім домі
Веселу музику вам забезпечить в ньому
І не виходячи з кімнати
Ви зможете по світу мандрувати
Нас телебачення повсюду віднесе
Спасибі скажем фізиці за все.

Конкурс капітанів.

Для конкурсу потрібно приготувати посудину, горловина якої незначно менше за розміри куриного яйця, спирт, вата, очищене куряче яйце.
         Вату обливають спиртом,  підпалюють і кидають в середину посудини. Як тільки вата згасне зверху на отвір посудини ставлять яйце. Через деяку мить яйце буде втягнуте в середину посудини.
         Капітани повинні пояснити це явище.
         Гази всередині посудини будуть охолоджуватись, тиск стане зменшуватись. Завдяки різниці тиску яйце буде втягнуте всередину посудини.

Конкурс "Запитання"

Питання команді 10 класу:
1.     Яке повітря важче вологе чи сухе? (сухе)
2.     Що є основним носієм електричного струму в металах? (електрони)
3.     Як з’єднані лампи в новорічній гірлянді? (послідовно)
4.     Як взаємодіють між собою контактні проводи тролейбусної лінії? (відштовхуються)?
5.     Назвіть основний закон електричного кола. (закон Ома)
6.     В яку пору року запах поширюється швидше? (влітку)
7.     В якій воді - холодній чи горячій - більше повітря? (холодній)
8.     В яких річках кількість води надвечір сонячного дня завжди більше, ніж зранку?
9.     Чому дорівнює напруга в колі з опором 5 Ом та силою струму 2 А? (10В)
10.           Що визначає лічильник спідометра автомобіля: шлях чи переміщення? (шлях)


Питання команді 11 класів.
1.     Який спектр дає лампа розжарювання?
2.     До якого виду випромінювання відноситься світіння жучка-світлячка? (хемілюмінесценція)
3.     Яким кольором будуть здаватися сині предмети, якщо на них дивитися через жовті окуляри? (чорними)
4.     Який папір загориться швидше: синій чи червоний, якщо на них спрямувати сфокусований сонячний промінь? (синій)
5.     Що утворює на екрані рентгенівської установки більш густу тінь: залізо чи мідь? (мідь)
6.     За яким законом тіло не тоне у воді? (закон Архімеда)
7.     Яка вода - холодна чи гаряча - краще проводить струм? (гаряча)
8.     Хто відкрив закон тяготіння? (Ньютон)
9.     Яка п’ята планета  від Сонця? (Юпітер)

10.           Яке зображення дає дзеркало? (уявне)

Немає коментарів:

Дописати коментар