Мета: Сприяти розширення знань з фізики, розвивати
інтерес до предмету, зацікавлення до вивчення фізики, активізувати творчі
здібності учнів.
1 Вед. Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні до нас у школу завітала всім відома гра “Поле-чудес”. Учасниками сьогоднішньої гри є знавці фізики, а також ті – кому подобаються цей предмет і хто побажав перевірити свої знання з нього.
І так, ми запрошуємо перших учасників нашої гри – першу трійку гравців. Ними стали:_____ _________________________________________
Протягом гри ви нам
будете розповідати про себе, а зараз уважно прослухайте завдання першого туру.
Воно, як звісно стосується фізики. Це пристій, яким користуються у фізиці.
Т
|
Е
|
Р
|
М
|
О
|
М
|
Е
|
Т
|
Р
|
У цьому слові 9 букв.
І так прошу першого учасника – ваш хід. Поки визначається результат
вашого ходу, ми хотіли б запитати:
1. Чому ви вирішили прийняти участь у
нашій грі?
2. Чим ви цікавитесь у вільний час?
3. Ким бажаєте стати після закінчення
школи?
(І так продовжується доки не буде відгадане слово)
Ось і є перший учасник нашої фінальної гри. Ним став (стала) _____________
Всіх учасників ми дякуємо за участь у нашій грі.
2 Вед. ІІ тур.
Запрошуються учасники ІІ туру нашої гри: _____ __________________________________________________
Завдання другого тура таке: яке
фізичне явище використовує в харчовій промисловості та в парфумах.
Д
|
И
|
Ф
|
У
|
З
|
І
|
Я
|
Будь ласка, слово надається першому учаснику. Що ви нам можете
розповісти про себе?
А якби ви потрапили у фізичний кабінет, який би дослід ви хотіли
провести? Про що хотіли б дізнатися?
(Гра продовжується)
Вітаємо вас з перемогою в другому турі, а значить ви стали учасником
нашої фінальної гри. І так другий учасник фінальної гри – це
_____________________
1 Вед. ІІІ тур.
Гра продовжується. І ми раді привітати наших наступних учасників:
____________________________
Для вас ми підготували таке завдання: Ім’я італійського вченого ХVІІІ століття, засновника вчення про
електрику. (Александро Вольт)
А
|
Л
|
Е
|
К
|
С
|
А
|
Н
|
Д
|
Р
|
О
|
Завдання зрозуміло,
починаємо третій тур. Перший учасник ваше слово. Розкажіть нам про себе.
(Гра продовжується)
А ось наш і третій переможець. Ним став (стала) __________
Гра з глядачами.
Тут вказаного ім’ям вченого, в честь якого названа комета і він вам
відомий з фізики.
Г
|
А
|
Л
|
І
|
Л
|
Е
|
Й
|
Фінальна гра.
Ось нарешті і фінальна гра. В неї вийшли слідуючі учасники:
Переможець першого туру _____________________________
Переможець другого туру ______________________________
Переможець третього туру _____________________________
Ви гарно справились з першим
етапом, тому завдання наступного туру, фінального буде трішки складнішим.
І так, увага. Цю
лінію мають всі тіла: Земля, автомобіль, пішохід, але ми її не помічаємо.
Т
|
Р
|
А
|
Е
|
К
|
Т
|
О
|
Р
|
І
|
Я
|
Слово першому фіналісту.
Чи ви мріяли потрапити у фінал?
Що ви чекаєте від фінальної гри?
(Гра продовжується)
А ось і переможець нашої сьогоднішньої гри. Ним став (стала)
_________________________
Ми вас вітаємо. За нашими підрахунками ви отримали ____ балі.
Кожні наші 100 бал дорівнює шкільному
балу. Їх ви можете отримати на уроках фізики
протягом будь якої теми.
За умовами нашої гри, ми
вам повинні запропонувати супер-гру. Якщо ви її виграєте, то всі зароблені бали
залишаються за вами і плюс супер-приз, який ви самі виберете. Якщо ж ви не
виграєте супер-гру, то залишитесь переможцем нашої гри, але виграні призи
залишаються в нашій грі “Поле-чудес”. І так, ви граєте в супер-гру?
Добре, тоді ми вас познайомимо з
супер-призами:
1. “Супер-ручка “Відмінниця”.
2. “Супер-олівець “Сам пишу і сам
стираю”
3. “Супер набор шпаргалок з хімії”
4. І звичайно “Міні-автомобіль”
Що ж повелінням долі ви можете отримати ……….., якщо за одну хвилину відгадаєте назву фізичної величини
М
|
А
|
С
|
А
|
Ви можете назвати 3
букви. І так, ваші букви:…..
Відкриємо ті букви, які є в цьому слові.
Ви можете назвати це слово
зараз, чи вам потрібна хвилина на роздуми.
Будь ласка, ваш варіант.
(Підведення підсумків гри)
Немає коментарів:
Дописати коментар