Поле чудес

Мета: Сприяти розширення знань з фізики, розвивати інтерес до предмету, зацікавлення до вивчення фізики, активізувати творчі здібності учнів.


1 Вед. Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні до нас у школу завітала всім відома гра “Поле-чудес”. Учасниками сьогоднішньої гри є знавці фізики, а також ті – кому подобаються цей предмет і хто побажав перевірити свої знання з нього.

І так, ми запрошуємо перших учасників нашої гри – першу трійку гравців. Ними стали:_____ _________________________________________
           Протягом гри ви нам будете розповідати про себе, а зараз уважно прослухайте завдання першого туру. Воно, як звісно стосується фізики. Це пристій, яким користуються у фізиці. 
Т
Е
Р
М
О
М
Е
Т
Р
У цьому слові 9 букв.
І так прошу першого учасника – ваш хід. Поки визначається результат вашого ходу, ми хотіли б запитати:
1.     Чому ви вирішили прийняти участь у нашій грі?
2.     Чим ви цікавитесь у вільний час?
3.     Ким бажаєте стати після закінчення школи?
(І так продовжується доки не буде відгадане слово)
Ось і є перший учасник нашої фінальної гри. Ним став (стала) _____________
Всіх учасників ми дякуємо за участь у нашій грі.
2 Вед. ІІ тур.

Запрошуються учасники ІІ туру нашої гри: _____ __________________________________________________

Завдання другого тура таке:  яке фізичне явище використовує в харчовій промисловості та в парфумах.
Д
И
Ф
У
З
І
Я
Будь ласка, слово надається першому учаснику. Що ви нам можете розповісти про себе?
А якби ви потрапили у фізичний кабінет, який би дослід ви хотіли провести? Про що хотіли б дізнатися?
(Гра продовжується)
Вітаємо вас з перемогою в другому турі, а значить ви стали учасником нашої фінальної гри. І так другий учасник фінальної гри – це _____________________
1 Вед. ІІІ тур.
Гра продовжується. І ми раді привітати наших наступних учасників: ____________________________
        Для вас ми підготували таке завдання:  Ім’я італійського вченого ХVІІІ століття, засновника вчення про електрику. (Александро Вольт)
А
Л
Е
К
С
А
Н
Д
Р
О
      Завдання зрозуміло, починаємо третій тур. Перший учасник ваше слово. Розкажіть нам про себе.
(Гра продовжується)
А ось наш і третій переможець. Ним став (стала) __________
Гра з глядачами.
Тут вказаного ім’ям вченого, в честь якого названа комета і він вам відомий з фізики.
Г
А
Л
І
Л
Е
Й
Фінальна гра.
Ось нарешті і фінальна гра. В неї вийшли слідуючі учасники:
Переможець першого туру _____________________________
Переможець другого туру ______________________________
Переможець третього туру _____________________________
Ви  гарно справились з першим етапом, тому завдання наступного туру, фінального буде трішки складнішим.
І так, увага. Цю лінію мають всі тіла: Земля, автомобіль, пішохід, але ми її не помічаємо.
Т
Р
А
Е
К
Т
О
Р
І
Я
Слово першому фіналісту.
Чи ви мріяли потрапити у фінал?
Що ви чекаєте від фінальної гри?
(Гра продовжується)
А ось і переможець нашої сьогоднішньої гри. Ним став (стала) _________________________
Ми вас вітаємо. За нашими підрахунками ви отримали ____ балі. Кожні  наші 100 бал дорівнює шкільному балу. Їх ви можете отримати на уроках фізики  протягом будь якої теми.
         За умовами нашої гри, ми вам повинні запропонувати супер-гру. Якщо ви її виграєте, то всі зароблені бали залишаються за вами і плюс супер-приз, який ви самі виберете. Якщо ж ви не виграєте супер-гру, то залишитесь переможцем нашої гри, але виграні призи залишаються в нашій грі “Поле-чудес”. І так, ви граєте в супер-гру?
              Добре, тоді ми вас познайомимо з супер-призами:
1.     “Супер-ручка “Відмінниця”.
2.     “Супер-олівець “Сам пишу і сам стираю”
3.     “Супер набор шпаргалок з хімії”
4.     І звичайно “Міні-автомобіль”
Що ж повелінням долі ви можете отримати ……….., якщо за одну хвилину відгадаєте назву фізичної величини
М
А
С
А
     Ви можете назвати 3 букви.  І так, ваші букви:…..
Відкриємо ті букви, які є в цьому слові.
Ви можете назвати це слово  зараз, чи вам потрібна хвилина на роздуми.
Будь ласка, ваш варіант.
(Підведення підсумків гри)

Немає коментарів:

Дописати коментар